Recensionsforumet + annonser och snack... Forum Index Recensionsforumet + annonser och snack...
Ett svenskt ställe att skriva recensioner - och dessutom köp/sälj-marknad

FAQFAQ   SökSök   AnvändarlistaAnvändarlista   AnvändargrupperAnvändargrupper   RegistreraRegistrera 
 ProfilProfil   Logga in för att se dina privata meddelandenLogga in för att se dina privata meddelanden   Logga inLogga in 

Harmonisnurran rabattinformation för VST-Forummedlemmar

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Recensionsforumet + annonser och snack... Forum Index -> Kommersiella annonser
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Eko
Noob

InläggSkrivet: Lördag 25 Augusti 2007, 23:19    Ämne: Harmonisnurran rabattinformation för VST-Forummedlemmar Citera

Eftersom jag har fått ett par frågor rörande om rabatten var tillfällig så vill jag meddela att VST-Forums deltagare har en permanent rabatt när det gäller harmonisnurran. Gör så här - gå in på http://www.wideworld.se och beställ som vanligt - välj girering och betala oavsett framräknat belopp 80:- per snurra. För att jag ska veta att det är VST-medlemmar så skriv ditt namn så här: Sven VST Andersson. När jag ser att gireringen är genomförd så skickar jag snurran/snurrorna med post direkt.
Eko
Till överst på sidan
Visa användar profil Skicka privat meddelande Besök användarens hemsida
Eko
Noob

InläggSkrivet: Onsdag 13 Maj 2009, 13:28    Ämne: Re: Harmonisnurran rabattinformation för VST-Forummedlemmar Citera

Jag har nu gjort en allmän prissänkning på Harmonisnurran och så även för Forummedlemmar - gör som nedan men betala endast 70:- per snurra.
Eko
Eko skrev:
Eftersom jag har fått ett par frågor rörande om rabatten var tillfällig så vill jag meddela att VST-Forums deltagare har en permanent rabatt när det gäller harmonisnurran. Gör så här - gå in på http://www.wideworld.se och beställ som vanligt - välj girering och betala oavsett framräknat belopp 80:- per snurra. För att jag ska veta att det är VST-medlemmar så skriv ditt namn så här: Sven VST Andersson. När jag ser att gireringen är genomförd så skickar jag snurran/snurrorna med post direkt.
Eko
Till överst på sidan
Visa användar profil Skicka privat meddelande Besök användarens hemsida
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Recensionsforumet + annonser och snack... Forum Index -> Kommersiella annonser Alla tider är GMT + 1 Timme
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet